Gospa na izobraževanju

Že dolgo časa nisem nič napisal, kar pomeni, da je že čas za malo zabave.
Pri nas so javni zavodi polni strokovnjakov z dvojnimi doktorati. Kot je navadno za tukaj, pa imajo sodelavci med sabo ne najboljše odnose. Zato vabijo druge strokovnjake, da bi jim predavali, kako jih izboljšati. Tako na primer pride gospa z veliko znanja in jim reče:
"Na svetu obstajajo samo 4 jasno določene kategorije ljudi. Vi spodaj, moji priljubljeni poslušalci, povejte mi kam spadate? Kategorije so naslednje ali ste kolerik, depresivc, žolčnik in pa blatnik."
30 let starejša gospa v publiki vpraša:"Spoštovana, predavateljica! Jaz menim, da sem nekje vmes. Torej blatno-depresivni žolč z občasno kolero."
Gospa Žolčnik ji odogovori: "To ni mogoče, vi ste v svoji naravi samo ena kategorija. Vse to kar govorite. Pa to je noro! (prijazen nasmeh). Sej vem.... Tako so vas naučili! Hoteli so vas spremeniti. To niste vi, prava Vi, gospa, gospa. Vi ste....."
gospa dokončna stavek: "Gospa Nered, sem. Tako so mi dali ime."
Gospa Žolčnik nadaljuje: "sedaj se bomo naučili eno poglavitno tehniko, ki jo morate ponavljati vsak dan. Sama jo prakticiram, kar pri straniščnem ogledalu. Ponovite prosim za menoj: Jaz sem zvezda. Jaz sem zvezdica. Zvezda. Zvezda. Dobra zvezda, ki sveti in sije le pozitivno energijo. Vibriram kot pod posteljo skriti vibra-optimizem -tor. vib...iiiirrahhaam."
Nekdo jo zmoti pri Coué-ovski vaji z dvigom rok. Gospod hišnik vpraša: "kaj je razlika med egom in ponosom?"
Gospa Žolčnik odvrne: "nevem, razlike ne poznam. Zapomnite si: ljudje smo raznoliki in drugačni. Morate ljubiti takšno drugačnost, ki se deli, kot sem vas naučila. Ker pa je bilo to samo 2 urno predavanje, se žal ne morem spustiti v podrobnosti."

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ujetniki nočnih mor

O kreativnem opazovanju

Soočenje s presežkom